Motto-ul vitriolurilor: "Să nu se confunde necesităţile stilului cu intenţia, pe care nu o am, de a insulta."
Tudor Arghezi
Naşii îşi vor face treaba în siguranţă |
Intrigaţi de faptul că în ultima vreme tot mai
mulţi naşi de pe trenurile patriei au ajuns să se plângă superiorilor lor de
faptul că le sunt reţinute sume prea mari din şpăgile pe care le încasează,
precum şi de faptul că sunt nevoiţi să suporte stresul creat de înscenările de
la unele televiziuni care nu iubesc poporul şpăguitor (ca şi cum ele ar emite
pentru altă lume) şi care prezintă Operaţiunea de demascare a reţelei naşilor de
pe trenuri ca pe ceva în defavoarea acestora, uselimea s-a mobilizat exemplar
şi a decis - printr-o Ordonanţă de Urgenţă, desigur - să le acorde protecţia
necesară celor care - într-un mod atât de generos - te lasă să mergi la juma'
de preţ pentru a vedea frumuseţile CFR-ului…
Sursele judiciare care au trecut în tabăra USL au
reuşit să strângă, într-un timp record, toate probele necesare folosind,
inclusiv, agenţi sub acoperire echipaţi cu aparatură de monitorizare, pentru a
demonstra faptul că procesul negocierii şpăgilor este unul extrem de
solicitant, atât pentru simplii conductori, cât şi pentru controlorii şi chiar pentru
membrii supracontroalelor.
Astfel uselimea - mai-şpăguitoare ca gândul - a
decis, mai ales pentru rutele mai aglomerate, ca naşii de pe trenuri să fie
însoţiţi de mascaţi pe tot timpul negocierii şi luării şpăgii, pentru ca acest
eveniment important din viaţa oricărui călător care înţelege exact în ce ţară
se află să nu fie tulburat de, eventual, anchetele răuvoitoare ale Poliţiei Transporturi
pedeliste.
Mai mult decât atât, pentru a ne
convinge că scopul uselimii pe acest pământ este acela de a îngropa cu totul
Românica noastră de toată scârba, acţiunile de depistare a corupţilor din
sistemul CFR Călători a fost declarat anti-constituţional şi anti-democratic
iar, în cele din urmă, chiar o crimă împotriva umanităţii, având în vedere
faptul că USL şi-a propus ca pierderile acestei societăţi aflate în pragul
falimentului deoarece mai mult de 30% din călători circulă fără bilete, să se
tripleze în doar câteva luni…
De asemenea, naşii suspectaţi că au
reuşit să strângă şpăgile cele mai mari vor fi premiaţi, dintr-un fond special
constituit, în cea mai mare parte, din amenzile ce se vor percepe persoanelor
care vor fi prinse că circulă cu legitimaţii de călătorie valabile, achiziţionate
în mod nefiresc de la CFR.
Pe deasupra, surse din cadrul
transporturilor feroviare vorbesc şi de o anumită recompensă de care ar trebui
să aibă parte liderii sindicali regionali care au ajutat la fraudarea CFR şi,
în cele din urmă, la introducerea sistemului de pază a naşilor din trenuri cu
mascaţi. Mai precis, implicarea acestor domni sindicalişti în negocierea, până
în cele mai mici amănunte, în modul de atribuire a rutelor către controlori şi
alcătuirea programului lor de lucru în colectarea şpăgii s-a dovedit a fi- din
nou şi din nou - nepreţuită…
Şarjă de S-M C.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Sinceritatea e mai bună decât toate.