18 feb. 2013

Binecuvântarea de la pàpà

Nici un sacrificiu nu e prea mare pentru a primi o poşetă asortată
Motto-ul vitriolurilor: "Să nu se confunde necesităţile stilului cu intenţia, pe care nu o am, de a insulta." 
Tudor Arghezi

Udrea primind o binecuvântare de firmă
După ce a cerut demisionarului Papă permisiunea de a-i acorda Elenei Udrea binecuvântarea prezidenţială pentru a candida la şefia unui partid pe cale de dispariţie, Traian Băsescu a uns-o de la sine putere în cap cu o poşetă scumpă tare, cum altfel, pe viitoarea ţintă a urii useliştilor.
În ciuda faptului că a fost luat prin surprindere, Suveranul Pontif a citit scurta scrisoare în care i se cerea permisiunea şi sfatul pentru asigurarea descendenţei băsesciene la conducerea PDL, iar apoi a recomandat cu promptitudine şi multă îngăduinţă următoarele: "Vă rog, domnule preşedinte Băsescu, să aveţi în vedere că este de preferat să-i atingeţi creştetul doamnei pe care aţi ales-o să vă urmeze la tronul partidului dumneavoastră cu o poşetă care să se asorteze la ţinuta respectivei doamne. De restul se ocupă Sfântul duh al opoziţiei".
Fără a-şi ascunde câtuşi de puţin satisfacţia legată de rezultatul întâlnirii sale cu Papa Benedict al XVI-lea, preşedintele Băsescu a ţinut să facă doar o scurtă remarcă la plecarea de la Vatican: "Nu a fost doar o întâlnire politică în care i-am dat Papei un bileţel de la Elena Udrea, a fost o întâlnire de suflet în care i-am arătat poşeta pe care am ales-o pentru a o folosi la binecuvântare. Şi, Suveranului i-a plăcut... Am avut sentimentul că în faţa mea e un Papă căruia nu-i mai putea rămâne în cap decât un singur mesaj: «vreau să fii bun cu Elena Udrea şi să n-o omori în bătaie dacă nu câştigă alegerile în PDL». Adică, ceea ce eu cred că mi-a comunicat astăzi Papa a fost că avem nevoie să fim mai buni unii cu alţii şi dacă nu mai vrem să fim buni în continuare cu anumiţi colegi care ne-au fost alături când ne-a fost mai greu, trebuie să le dăm în cap ca să nu fim obligaţi să fim răi cu ei".
În ultima sa întâlnire oficială înainte de a se retrage din îndeletnicirea de Papă pentru a se dedica bolilor de care suferă, octogenarul Joseph Ratzinger i-a dat lui Traian Băsescu mai multe sfaturi legate de modul în care ar putea susţine candidatura Elenei Udrea în condiţiile de ositilitate cvasi-unanimă. În primul rând, să se asigure că aceasta va intra într-o bătălie incorectă, în care jocurile să fie făcute dinainte, în caz contrar, ar fi mai bine pentru toată lumea să se retragă. continuare

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Sinceritatea e mai bună decât toate.