9 sept. 2012

Trilogia valorii asasinării lui Băsescu

Gândire magică şi religie la volan
Motto-ul vitriolurilor: "Să nu se confunde necesităţile stilului cu intenţia, pe care nu o am, de a insulta." 
Tudor Arghezi

Tăriceanu aşteptând momentul
Fără a împărtăşi regretul celor care deplâng şi astăzi faptul că domnul fost premier Călin Popescu Tăriceanu n-a rămas la pasiunea sa din tinereţe, aceea de manechin - cu ceva foarte neo-grecesc în profil, dar şi în caracter -, subscriem şi noi tristeţii indusă de îmbogăţirea subită.
Este destul de complicat să desfacem firul în patru pentru a ajunge la resorturile ontice ale raţionamentelor care l-au condus pe domnul Tăriceanu - vajnicul liberal muşcat de turbatul Traian Băsescu la luarea deciziei de a-l aştepta pe ilegitimul preşedinte la intrarea în Palatul Cotroceni - locul pe unde acesta se întoarce în zori, pe mai multe cărări (adică, pe jos, cum ar veni…) de la locurile de pierzanie pentru ţară în care se consumă orgiile pedeliste, pentru a-l călca cu maşina şi a scăpa astfel poporul de tiran...
Este posibil ca mirosul de petrol al banilor săi să constituie una dintre cauze - o alta ar putea fi cel de-al patrulea divorţ… oricum, derapajelor pe care le-a avut Traian Băsescu, domnul Tăriceau vrea să-i opună o intrare în plin… cu una dintre cochetele sale maşinuţe de colecţie, desigur. "Iar, dacă nu voi reuşi să-l termin de tot pe preşedintele jucător, am toată încrederea că toţi colegii mei de partid se vor solidariza cu mine şi vor începe campania pentru declararea decesului efectiv al nemernicului care ne stă în gât", s-a confesat domnul Tăriceanu.
De aceea, deputatul sexagenar al PNL a afirmat că, la propunerea dementului periculos Ioan Ghişe, nu-şi va lega nici măcar centura de siguranţă înaintea încercării de a da cu maşina peste Băsescu, tocmai pentru a arăta poporului că lupta nu trebuie în niciun caz abandonată, chiar dacă şi această nouă tentativă se va solda cu un eşec. "Colegul nostru Ioan Ghişe mi-a făcut propunerea de a conduce el maşina morţii pentru Traian Băsescu, însă eu, ca om lipsit de orice urmă de onoare ce mă aflu, am refuzat oferta sa. Totuşi, la nivelul partidului, am convenit să studiem posibilitatea de a-l aşeza pe locul şoferului în cazul în care misiunea va eşua. Analizăm această alternativă, despre care, desigur, nu i-am spus nimic idiotului de Ghişe, să vedem dacă i se poate da curs sau dacă va trebui (sperăm noi) să o abandonăm", a spus fostul premier. continuare

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Sinceritatea e mai bună decât toate.