10 sept. 2012

Trilogia valorii asasinării lui Băsescu

Artă şi valoare în statul la pândă
Motto-ul vitriolurilor: "Să nu se confunde necesităţile stilului cu intenţia, pe care nu o am, de a insulta." 
Tudor Arghezi

Valeriu Zgonea pândind
Cu ocazia vizitei delegaţiei Comisiei de la Veneţia, care, de fapt, are treabă cu constatarea unor mici defecţiuni la Constituţia patriei, un carierist mizer de profunzimea dejecţiilor aruncate între şinele de cale ferată - locul unde s-a format domnul Zgonea - şi-a scuturat orgoliul la vedere.
O delegaţie de experţi ai Comisiei de la Veneţia se află la Bucureşti pentru a pregăti un punct de vedere privind situaţia constituţională din România şi a Ordonanţei care amendează Legea Cutrei Constituţionale, precum şi a Legii referendumului, cerut de Comisia Europeană.
În acest context, desigur, preşedintele Traian Băsescu s-a întâlnit cu respectiva delegaţie, până şi handicapatul de preşedintele al Senatului, Spin Absentescu s-a întâlnit cu această delegaţie iar, de fapt, numai cine n-a vrut nu s-a întâlnit cu blânzii mieluşei ai respectivei comisii. Cu toate acestea, imbecilul incurabil Valeriu Zgonea, personaj cu mutră de râmător în gunoaiele cele mai infecte ale carierismului care a primit o funcţie de conducere politică pentru a nu o regreta prea mult pe cea pierdută la CFR, a făcut o criză de orgoliu personal pe care apoi şi-a descris-o în următoarele cuvinte: "Nu, mie nu mi-a solicitat. Am avut o discuţie când au fost ultima dată, cu preşedintele Comisiei de la Veneţia, o discuţie care mie mi s-a părut de bun simţ, cu schimb de opinii corecte şi de o parte şi de alta. Am înţeles că acuma capitaliştii ăştia nenorociţi se văd numai cu cei care sunt pe partea cealaltă a baricadei, cu fostul Avocat al Poporului, cu ceilalţi colegi ai noştri care au o opinie diferită vizavi de spiritul şi litera Constituţiei şi a democraţiei. Ce mai contează că noi ne-am şters cu toate la cur, eu voiam să mă caute cei de la Veneţia, că poate mă alegeam şi eu cu ceva din treaba asta, o reducere la vreun sejur, sau ceva de genul".
Mai mult decât atât, râmătorul profesionist Valeriu Zvonea (dacă l-ar fi chemat aşa, ar fi fost ceva mai clar, nu) s-a mai luat, evident şi de ceea ce a declarat Traian Băsescu. "De ce a avut tupeul marinăresc să vorbească în engleză când ştia foarte bine că domnul Spin Absentescu, comandatul suprem al uselimii, nu e capabil s-o facă" a menţionat Valeriu Zgonea.
De fapt, Băsescu a fost foarte umil în prezenţa delegaţiei Comisiei de la Veneţia, pe care a invitat-o să se uite pe dinafară la instituţiile din România şi să constate astfel, prin faptul că acestea au rămas în picioare, adică, că în România s-a respect Constituţia - cel puţin până a mai rămas piatră pe piatră... continuare

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Sinceritatea e mai bună decât toate.