28 iun. 2012

Chiar dacă nu se pune pistolul la tâmplă

Metodele prin care TVR va fi redresată nu pot da greş
Motto-ul vitriolurilor: "Să nu se confunde necesităţile stilului cu intenţia, pe care nu o am, de a insulta." 
Tudor Arghezi

Claudiu Săftoiu pregătit de... muncă
Pus pe programe de redresare economică de urgenţă, Consiliul de Administraţie al TVR a luat decizia să-l lase pe năpârca otrăvită de spionaj, care se arată a fi domnul Claudiu Săftoiu, să facă restructurări de personal - pe loc şi fără judecată - pentru a răspunde prompt cerinţelor procedurii decise de Guvern, prin ordonanţă de urgenţă, menite, în cele din urmă, să redea televiziunea publică celor care au ştiut să profite de pe urma manipulărilor din 1989.
Chiar dacă programul de redresare economică are un termen generos (de 45 zile) şi mai prevede şi alte măsuri decât cele care cad direct în sarcina domnului Săftoiu, nimic nu se compară cu modul definitiv şi irevocabil în care acest netrebnic va reorganiza personalul TVR. Astfel, ca primă fază, Claudiu Săftoiu i-a invitat pe toţi angajaţii care nu au ochi pe placul uselimii - chiar în ziua în care a pus mâna pe instrumentul de "decizie" din televiziune - la un molotov cocktail party în care viitorul preşedinte-director general al SRTV i-a anunţat solemn pe toţi cei care nu vor dori să plece de bunăvoie că, bine-înţeles, şi-au dat foc la valiză…
Prima victimă a epurărilor pe criterii de reducere a influenţei lui Băsescu în rândul maselor care vor fi chemate să-l demită - cu cât mai repede, cu atât mai bine - a fost domnul Dan Turturică, realizator al emisiunii "Prim Plan pe Ciolan" de la TVR 1 şi totodată redactor-şef al cotidianului "România Liberă". Pe acesta, domnul Săftoiu l-a urmărit cu pistolul la tâmplă şi a tras mai multe focuri de armă în plan giratoriu către Dan Turturică, nimerindu-l, din fericire, doar în zona plagiatului - despre care se ştie că este mai puţin vascularizată politic la români - ceea ce i-a permis acestuia să supravieţuiască şi chiar să găsească puterea de a declara următoarele: "Am fost anunţat că nu o să fiu eliminat fizic - atât eu, cât şi emisiunea mea - şi cu toate acestea am fost sunat în urmă cu o oră şi jumate de către domnul Săftoiu, ca să mă anunţe că dacă mă mai prezint pentru a realiza emisiunea respectivă, mă va împuşca, fără a mi se spune în ce mod mă vor afecta gloanţele oarbe pe care le-a achiziţionat TVR-ul sub administrarea pedelistă"
Această declaraţie a lui Dan Turturică confirmă faptul că uselimea nu se mai complică de aici încolo cu nici un fel de explicaţii privind modul în care vor să termine, în mod oficial, cu toţi cei care au susţinut într-un anume fel fosta majoritate politică.
Şarjă de S-M C.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Sinceritatea e mai bună decât toate.