22 oct. 2012

Un palat pentru un mandat

Liberalii au făcut-o acum şi de oier 
Motto-ul vitriolurilor: "Să nu se confunde necesităţile stilului cu intenţia, pe care nu o am, de a insulta." 
Tudor Arghezi

Gigi Becali stă bine... 
De pură şi incontestabilă origine mahalagisto-română, domnul George Becali a insistat şi, evident, datorită calităţilor conturilor sale fluturate pe sub ochiul-boului-şef de la liberali, a şi reuşit să-i convingă pe urmaşii brătienilor că orice principii politice trebuie trimise la păscut...
Luându-se de mână cu mongoloidul Chow-Chow din capul guvernului care altă treabă nu are decât să adulmece mai repede pista care ar putea să conducă uselimea spre justificarea - în ochii străinătăţii, desigur - declanşării unei noi proceduri de suspendare a preşedintelui Băsescu, domnul Spin Absentescu a primit, cu tot entuziasmul de care este capabil în crizele sale paroxistice de epilepsie, propunerea mioritică a domnului patron Gigi Becali, care a avut încă odată inspiraţia de a trata politicienii români ca pe o turmă…
Astfel, jurându-se pe Biblia pentru mitocani de care este, practic, nedespărţit, că s-a plictisit de moarte de funcţia de europarlamentar pentru a cărei obţinere l-a plătit corespunzător pe Corneliu Vadim Tudor (dar nici că-i pare rău, căci aşa e magnatul din Pipera - păguboros!), nea Gigi Becali a prezentat - cu încrederea pe care numai cei hrăniţi cu zer politic o pot afişa - lista de cheltuieli pe care le va face sau care le-a făcut deja, pentru căpetenia Prăpăditului Naţional Discreditat definitiv, care, la rândul lui - contrar oricărui simţ, fie el bun sau rău - i-a oferit lista PNL-ului pentru a se deputăţi pe ea în decembrie…
"Am ieşit europarlamentar pentru a face o bucurie familiei şi oilor mele. Nu mă simt util într-un loc unde sunt prea puţini parveniţi imbecili de talia mea care, oricum, s-ar putea, după informaţiile mele, să lucreze mai mult pentru Satana, fie că acesta are chipul lui Merkel, Barosso sau Van Ronpuy Prăjit - sau cum mă-sa l-o fi chemând şi p-ăla... Mă gândeam că Dumnezeu m-a lucrat pe la spate prin Vadim, prin Dan Diaconescu, prin Băsescu sau alţi nespălaţi de jurnalişti care nu ţin cu Steaua, însă eu am văzut ce înseamnă idealismul - când poţi să-l atingi, nu-i aşa?! L-am visat pe Victor în chip de câine de rasă, dar degeaba e el de rasă dacă la mine în vis era jigărit rău de tot, care mi-a spus doar atât: «Te vei duce şi vei susţine o armată, armata USL, că altfel ne beleşte procurorii lui Băsescu pe toţi, cu mamele şi amantele noastre cu tot dacă nu participi şi tu la construcţia USL!»" Atuncea m-am speriat şi am început să arunc cu banii în Antonescu şi, bineînţeles, i-am dat acolo de un bacşiş şi căţeluşului de Ponta, care s-a gudurat sărăcuţul de el când a văzut valiza, ha, ha, ha! Asta m-a atras pe mine la derbedeii ăştia, să ştiţi, ha, ha, ha!", a declarat domnul Becali din faţa palatului pe care îl va dona partidului care îl va susţine, pe numele şefului său, domnul Antonescu, desigur. continuare

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Sinceritatea e mai bună decât toate.