7 oct. 2012

Asupra României planează pericolul atacurilor patriotice

Şeicul poporului ameninţă ciocoii cu atacuri nimicitoare 
Motto-ul vitriolurilor: "Să nu se confunde necesităţile stilului cu intenţia, pe care nu o am, de a insulta." 
Tudor Arghezi

Dan Diaconescu lansându-şi
teribila ameninţare 
Pentru că nici nu se pune vorba despre trecutul supărării la domnul Dan Diaconescu pentru refuzul guvernării useliste de a-l lăsa să se joace cu Olchimul şi angajaţii săi de-a "teroriştii şi petrolul", domnia sa a lansat o serie de ameninţări care au îngrozit până şi pe cei care îl ignoră.
Ameninţarea României cu atacuri patriotice din partea domnului Dan Diaconescu survine pe fondul dezamăgirii şi frustrării pe care acest om de prea mult bine o resimte, datorită neputinţei de a transforma modelul privatizării Oltchim în regula de aur pentru trecerea întregii societăţi româneşti la credinţa otevistă…
Astfel, pentru a putea contracara reacţiunea ciocoilor uselişti - sfătuit de prietenii săi, cercetători britanici în domeniul striptease-ului, ce-i drept - Dan Diaconescu a transmis câteva mesaje teribile de ameninţare… cu acţiuni, pe cât de incredibile, pe atât de îngrozitoare. Concret, este vorba despre posibilitatea de intoxicare a publicului cu videoclipuri sexy înregistrate de doamna ministru liberal al Muncii, Mariana Câmpeanu (înregistrate de dânsa cu ocazia propagandei anti-Băsescu pe care a făcut-o prin azilurile de burlaci) în caz că ciocoii nu-i dau domnului Diaconescu Oltchimul câştigat de acesta în mod cinstit, pentru popor, până la începerea oficială a campaniei pentru alegerile legislative din decembrie.
"Dacă ciocoii, odată ce au văzut că un ţigan din Caracal i-a învins, nu acceptă acest lucru şi nu-mi dau mie combinatul ca eu, la rândul meu, mai departe, să-l dau la popor (sau la prietenii mei cu bani care au încredere în mine, depinde de rezultatul pe care partidul meu îl va obţine în alegeri, evident), mă văd obligat, ca în termen de câteva zile, să pregătesc terenul pentru a lansa cea mai oribilă armă mediatică concepută vreodată chiar împotriva poporului meu - chiar dacă eu îl iubesc mult mai mult decât îl urăsc useliştii. Astfel, dacă nu îmi dau Oltchimul şi mă mai întreabă vreodată de bani, am să difuzez fără încetare filmuleţele sexy înregistrate de doamna Mariana Câmpeanu - spaima bărbăţiei cu obligaţii faţă de reproducere - în posesia cărora am intrat prin bunăvoinţa unor cetăţeni, patrioţi ca şi mine, care nu mai suportă să vadă combinatele patriei stăpânite de păgânii de la putere", a declarat şeicul Dan al Diacon fără Niciunban pentru un cotidian din Bulgaria, care l-a confundat pe domnul Dan Diaconescu cu un patron de circ. continuare

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Sinceritatea e mai bună decât toate.