13 ian. 2013

Aniversări deosebit de periculoase

Otrăvirea actorilor face parte din planul unui ministru de finanţe ratat
Motto-ul vitriolurilor: "Să nu se confunde necesităţile stilului cu intenţia, pe care nu o am, de a insulta." 
Tudor Arghezi

Antonescu exercitându-şi mecenatul
Sincer admirator al statisticii legate de marii actori dispăruţi "la pachet", excentricul domn Ion Antonescu care practică mecenatul criminal dintr-o pasiune ce nu poate fi înţeleasă decât într-un cadru dedicat odihnei celor plecaţi cu sorcova, şi-a otrăvit invitaţii cu ambiţia de a fi ministru. 
"Am început aceste întâlniri cu actorii încă din 2001, pe când eram secretar de stat la Ministerul Culturii, şi încă de la prima întâlnire am început să le torn în pahare ideile şi propunerile mele legate de redresarea economică. Am celebrat atunci prima ediţie cu evenimentul Vârsta de aur şi am dat întâlnire la Teatrul Naţional marilor actori, nume grele ale teatrului şi filmului românesc pe care am experimentat puterea letală a otrăvii mele. A fost un spectacol grandios care a durat peste 5 ore. Am organizat, şi voi organiza chiar şi anul acesta, vacanţe cu actorii în diverse cimitire, eventual la Crematoriu, dacă vor fi cereri în acest sens, unde sunt ghid pentru ei, mergem şi în excursii la mănăstiri. Sunt un mare admirator al acestor actori şi vreau să fac pentru ei atât cât pot eu să fac pentru a le oferi mici bucurii şi a le uşura despărţirea de această lume cât mai grabnic, pentru a le uşura chinul. De asemenea, am iniţiat Clubul Actorilor la hotelul pe care îl deţin, unde aceştia, pe baza cardului de membru, au o reducere la picurarea otrăvii mele în pahar de 25 la sută. În primăvara acestui an, intenţionez să organizez o nouă excursie unde voi strânge 100 de actori (dacă mai pot să strâng acest număr până atunci, având în vedere că această petrecere le-am dat o doză mai mare, ha, ha…) să mergem iar în Israel, la Mormântul Sfânt (ca să se obişnuiască cu ideea, înţelegeţi dumneavoastră). Pot să mă laud că am adunat materiale documentare video în aceşti ani cu zeci de actori pe care i-am otrăvit şi care au murit în chinuri agreabile, dar şi sute de fotografii cu ei făcuţi pulbere după ce le-am administrat antidotul personal. La mine la hotel am o colecţie impresionantă de peste 250 de fotografii cu actorii care acum nu mai sunt printre noi şi la a căror despărţire de lumea aceasta am contribuit din plin" a declarat omul de afaceri şi totodată exterminatorul Ion Antonescu. continuare 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Sinceritatea e mai bună decât toate.